Vážení zákazníky, informace k objednávkám a produktům poskytujeme pouze elektronicky ZDE

Chcete tovar vrátiť v 14 dennej lehote?


  • V prípade, že ste spotrebiteľ, máte právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 kalendárnych dní od dátumu prevzatia tovaru.
  • Nárok máte aj v prípade, že objednávku urobíte po internete s osobným odberom na našej kamennej predajni.

V prípade, že nie ste spotrebiteľ, tzn. Tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej činnosti, o čom rozhoduje uvedenie IČ na nákupnom doklade, právo na odstúpenie vám nevzniká, túto možnosť obchodný zákonník neuvádza.


Upozornenie: Výmena tovaru nie je možná. Pokiaľ máte záujem o výmenu tovaru, pošlite nám prosím obdržaný tovar späť podľa postupu nižšie a my Vám zaň vrátime peniaze. Požadovaný tovar si prosím objednajte znova.


 

Kde a ako môžem tovar vrátiť?

1. Vrátenie cez pobočku Zásielkovne - ZADARMO

Vrátený výrobok môžete k nám zaslať cez pobočku Zásielkovne (skontrolujte si prosím na internetových stránkach Zásielkovne, že vybraná pobočka umožňuje príjem balíčkov pre spätné zásielky)

  1. Vyplňte tento formulár a postupujte podľa inštrukcií. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre k dodanej objednávke.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Balíček musí spĺňať tieto parametre:
    Max. hmotnosť - 5 kg
    Max. rozmer jednej strany - 120 cm
    Max. súčet rozmerov všetkých troch strán - 150 cm (napr. 60 x 50 x 40 cm)
    Min. rozmery - 10 x 7 x 1 cm
    Na balíček napíšte "vrátenie tovaru" a číslo objednávky.
    Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy.
    Nezabudnite prosím pribaliť aj formulár, ktorý sa vám vygeneruje v kroku č. 1.
    V prípade, že vraciate väčší balíček, využite iný spôsob vrátenia.
  3. Vyhľadajte vo svojom okolí pobočku Zásielkovne, ktorá umožňuje zaslať balíček späť.
    Obsluhe oznámte PIN kód 985 584 61 a vaše meno . Vyžiadajte si u obsluhy potvrdenie o odoslaní balíčka.
    Služba vrátenia a reklamácie cez výdajnú sieť Zásielkovňa je ZADARMO.

2. Vrátenie iným spôsobom (poštou, kuriérom)

Pokiaľ nemáte pobočku Zásielkovne po ruke alebo Váš balíček nespĺňa rozmery pre jeho zaslanie cez Zásielkovňu, môžete tovar vrátiť poštou alebo kuriérom. V takom prípade postupujte nasledovne:

  1. Vyplňte tento formulár a postupujte podľa inštrukcií. Údaje potrebné na vyplnenie nájdete na faktúre k dodanej objednávke.
  2. Zásielku starostlivo zabaľte. Dôkladným zabalením zamedzíte poškodeniu počas prepravy. Nezabudnite prosím pribaliť aj formulár, ktorý sa vám vygeneruje v kroku č. 1.
  3. Zásielku odošlite na adresu: Propom, sro, Hraniční 69, 370 06 Č. Budějovice.

 


 

Kedy a za akých podmienok dostanete peniaze späť?

Peniaze za tovar vrátane poštovného Vám zašleme na Váš uvedený bankový účet alebo poštovou poukážkou čo najskôr, najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru. Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.

Pri výrobku nesmie dôjsť k jeho zjavnému opotrebovaniu.

Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy nám je doručené odstúpenie od zmluvy. Doručením sa rozumie informácia, že chcete od zmluvy odstúpiť, prípadne samotné doručenie odstúpenia aj s tovarom.
Lehota na odstúpenie od zmluvy trvá 14 kalendárnych dní, nie pracovných, a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si prevezme zákazník tovar v piatok, doba na vrátenie tovaru sa počíta od soboty vrátane).

V čo najkratšom termíne od zaslania tohto odstúpenia je potrebné, aby ste nám zaslali zakúpený tovar. V prípade použitia dopravy cez pobočky Zásielkovne je doprava od Vás k nám ZADARMO, v prípade použitia inej dopravy Vám nevzniká právo na preplatenie nevyhnutných nákladov spojených s prepravou tovaru k predávajúcemu.


 

Aké dokumenty priložiť?

Ku vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý si vám bude vygenerovaný podľa postupu vyššie a kópiu nákupného dokladu, ktorý ste obdržali spoločne s objednaným tovarom.


 

Aký tovar sa nedá vrátiť vôbec?

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu. Výnimkou sú prípady, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané.


 

Stručný prehľad na záver

  • Od kúpnej zmluvy je možné odstúpiť do 14 kalendárnych dní.
  • Lehota 14 dní začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru.
  • Ak končí lehota cez víkend alebo vo sviatok, ako posledný deň lehoty sa berie najbližší nasledujúci pracovný deň.
  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť dodávateľovi doručené najneskôr v posledný deň 14-dňovej lehoty. Tovar môže byť po dohode vrátený aj neskôr.
  • Rozbalením tovaru nezaniká právo na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu.
  • Tovar nemusí byť vrátený v originálnom obale, avšak dodávateľ má právo na úhradu nákladov spojených s novým zabalením tovaru.
  • Je možné vrátiť aj tovar použitý, avšak dodávateľ má opäť právo na úhradu nákladov spojených s uvedením tovaru do pôvodného stavu. Tieto náklady môžu teoreticky dosiahnuť aj plnú cenu tovaru.
  • Zákazník dostane späť svoje peniaze na bankový účet najneskôr do 14 kalendárnych dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru na predajňu alebo späť na naše reklamačné oddelenie (prípadne, než preukáže, že vrátený tovar nám už bol odoslaný ).
Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povoliť všetkoNepovoľovať cookies